Forum 78 schOOOl Strona Gwna 78 schOOOl
78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78 78
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid= 5814511

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 78 schOOOl Strona Gwna -> sZujE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
SzAcUnEcZeK



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 11:23, 07 Kwi 2014    Temat postu: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid= 5814511

CZY PRZED ROBIĄ LEWATYWE?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mała wielka tłusta kulka... Muszę zmykać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIE!!! [link widoczny dla zalogowanych] Słuchajcie dziewczyny,mam taki mały problem.Przeglądałam wczoraj mascary na allegro i..wszystko byłoby w porządku tylko te zadziwiająco niskie ceny..Chciałam kupić tusz L'oreal Volume Shocking,w sklepie kosztuje 60zł,a na allegro chodzą po 20zł.Czy to są oryginały czy podruby w dodatku zeschnięte?Powiedzcie czy warto kupywać takie kosmetyki na allegro?
histeria!! Zakładam tamponik i mój mężczyzna może robić wszystko. Stosowałam chyba juz wszystkie diety .. Nie ma jak obejrzenie z facetem dobrego pornosa, nie widze w tym nic złego, ja naet to lubię. bo pierwotniak, który ulokuje się w oku jest tam nie do zabicia i uaktywnia się co kilka lat powodując ubytki w polu widzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
Absolutnie nie można ograniczać tłuszczów! mhmm musze obejrzec Fryzjerzy świetni, doradzą a efekt naprawdę super. Zastanawia mnie rowoiez jak kosmetyczka zaklada ta klamre? Pracuje na żelach IBD ,YOY i czasem NADISELING kto zna sie na tym wie iz te firmy sa najlepsze na rynku ... Ty to dla mnie przeklenstwo ja bym w zyciu nie poszla do takiej szkoly.........
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Drugiego synka rodzilam przez cesarskie ciecie i nad blizna mialam caly czas taka faldke tluszczyku ktorej za nic nie moglam zrzucic -basen, silownia fittnes) Dopiero Weider mi pomogl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytajnik,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dostaje się trzy próbówki, w każdej jest długi wacik, jak do ucha, tylkodłuższy i tego samego dnia należy ten wacik wyjąć z próbówki i włożyć sobie do odbytu, albo do kału. [link widoczny dla zalogowanych] Ja kupiłam York'a X720!!!
Właśnie kupiłam sobie suszarke z dyfuzorem i nie wiem jak jej kompletnie uzywac pomocy!!! Cwicze dosc długo wiec nie dziwie sie ze sa mocne, no ale tłuszczyk nadal jest i pozbyc sie go nie moge. chetnie poslucham wnioskow i spostrzezen na ten temat, szczegolnie z ust w/w panow 47.The Red Jumpsuit Apparatus - Cat and Mouse czy prezerwatywa była plemnikobujcza [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -jest-niedozywienie-3/ ps. Pole kontrolne t było puste. miesiączka nie jest [rzeciwskazaniem(czytałam o tym) a nawet przypadku bolesnych miesiączek lub napięcia brzucha przy miesiączce należy użyć do wlania ok1/3 do 1/2 nawet płynu mniej w zależności od samopoczucia, jesli miesiączka przebiega bezobjawowo, to niczym nie należy się martwić. w dniu spodziewanej @ i wyszedł negatywnie Zdecydowanie nie polecam!!! Jednak najwięcej tego dziadostwa do piwnicy się złaziło.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczyńska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijającej już na szcęscie - k.Paschalskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2 lata na mieszkanie to chyba troche malo...
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym moj brzuch jest plaski czy stoje czy siedze czy leze na boku, chce tylko wzmocnic miesnie, nie potrzebuje zadnej kraty, jak bede chciala miec jakas na brzuchu to sobie zaloze bluzke w kratke A6W robie bo to nie sa zwykle brzuszki, cwiczenia sa urozmaicone i robiac je przynajmniej sie nie nudze, a efekt zawsze jakis bedzie, nie oczekuje ze bede wygladac jak miss fitness, chociaz niewiele mi do takiej brakuje Z góry dzięki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam sporo zaskórników, rozszerzone pory i pojedyncze wypryski na szyi, do tego dochodziły problemy z naczynkami. [link widoczny dla zalogowanych] ( a i jeszcze jedno.
i inne pyszności. hmmmm... Po okresie przegłodzenia mamy niezwykle wzmożone łaknienie, przez co trudno jest nam zapanować nad ilością zjadanego pokarmu. Dzieki za podpowiedz Witajcie [link widoczny dla zalogowanych]
Podąrzając za opiniamii z forum pojechałam do studia Q10. witam, ja mam nieco skromniejsze osiągi, moja waga powoli wskazuje 56kg!!!na chwile obecną nie czuje zebym schudła,ale waga pokazuje swoje!!!wczoraj do ćwiczeń na orbitreku dołącxzyłam brzuszki-na razie 20-więcej nie daje rady, ale mysle ze dziś już zrobie 30, najpierw biegłam przez 30 min na orbicie,potem zrobiła, 5 brzuszków-strasznie mnie bolało,więc zwątpiłam i wskoczyłam na orbitrek jeszcze na 10 min,i myśle sobie-spróbuje jeszce z 5 zrobic brzuszków i normalnie nic mnie juz nie bolało i trzasnęłam 20!!!!!!!!!!!Trzymajcie za mnie kciuki!!!!!!! Sprobuj wpisac adres jeszcze raz lub odswiezyc. Ale w Toronto jest bardzo wiele firm sprzatajacych (polskich), ktore oglaszaja sie w polonijnych gazetach, ze zatrudnia Polki do sprzatania. Pani wyglądająca kompetentnie zrobiła ze mną wywiad i przystąpiła do pracy. Mieszkam we Wro od jakiegoś czasu, jednak brakuje mi kogoś z kim mogłabym się spotkać i pogadać o wszystkim i o niczym Jak macie ochotę wyrwać się i poznać nową koleżankę to piszcie hej ewcia, dobrze ze jesteś.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, że jedni lekarze zlecają badania na toxo a inni pytają a po co to Pani......
Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dam znać, bo mnóstwo czasu w ciąży spędziłam w szpitalach i słyszałam masę historyjek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymaj sie, trzymam kciuki, bedzie dobrze, mysl pozytywnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozwolicie, że do Was dołączę? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
4) Uwaga na temat witamin jest pozbawiona sensu. a ja od dzis stez mam zamiar zaczac, juz zciagnelam te cwiczenia wiec wiem co i jak i zaczynam ale to troszke pozniej juz nie moge sie doczekac czerwca bo mniej wiecej wtedy skoncze i mam nadzieje ze mi sie uda dotrwac tak poczytalam wasze wypowiedzi i jestem pewna ze mi sie uda a jak cos to od czasu do czasu jeszcze raz sobie to przeczytam ale to tylko wtedy gdy dopadna mnie dni zwatpienia ale oby ich nie bylo Kolejnych dwóch szykuje się do zwolnienia, więc Tomeczkowi będzie ciepło. Albo pozostaje Wam przeszukiwanie tego cyfrowego buszu, w którym znaleźć kogoś - takiego naprawdę - graniczy z cudem. nic! [link widoczny dla zalogowanych]
a zatem pozycja wyjsciowa taka jak w drugim cwiczeniu szostki weidera - czyli lezymy na plecach, obie nogi ugiete w kolanach pod katem prostym, rece na ziemi wzdluz tulowia, robimy brzuszek, utrzymujac napiecie wykonujemy ruchy nogami (ale smiesznie zabrzmialo!) tzn. Prblem mam niestety z fryzurą- znacie kogos kto robi jakies fajne upięcia? neemi - ma dzwięk piszczącej lalki w sercu jak leży nie słychac jak siedzi słychać. DOBRZY lekarze poradza sobie sami, ZLI niech zmienia zawod, najlepiej na dojarzy u jakiegos bauera... Skandal dzis Niedziela chcialam podciac u dziecka wlosy ,trafilam w to miejsce przypadkiem i nigdy wiecej. w świetle widać brąz Где, позавтра
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 78 schOOOl Strona Gwna -> sZujE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin